بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری با ادراک عدالت سازمانی کارکنان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری با ادراک عدالت سازمانی کارکنان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری با ادراک عدالت سازمانی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری با ادراک عدالت سازمانی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری با ادراک عدالت سازمانی کارکنان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عدالت سازمانی است. تحقیق حاضر از حیث هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق عبارت است از کلیه کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان کرمان که تعداد آنها در سال ۱۳۹۴ به ۶۳۴ نفر بالغ گردیده است. از جامعه آماری مزبور، براساس جدول کرجسی و مورگان (۱۹۷۰) نمونه ای به حجم ۲۴۲ نفر تعیین گردیده است که به روش تصادفی طبقه ای و به شیوه سهمیه ای متناسب، سهم هر شعبه و کارکنان مربوطه مشخص گردید. ابزار جمع آوری داده ها، دو پرسشنامه استاندارد بوده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین مدیریت ارتباط با مشتری با عدالت سازمانی (و مولفه های آن به جز عدالت رویه ای) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. ضمنا به منظور بهبود وضع مدیریت ارتباط با مشتری و ارتقای عدالت سازمانی، پیشنهادهای سازنده ای به مسیولین مربوطه ارایه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.