بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک مدل C2C


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک مدل C2C دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک مدل C2C  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک مدل C2C،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک مدل C2C :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به رشد و تنوع فناوری های تجارت الکترونیک، تعداد فروشگاه های مجازی به صورت تصاعدی افزایش یافته و این امر چالش های جدیدی در کسب و کار ایجاد نموده است. به طوری که بهبود و ارتقای وفاداری مشتریان به عنوان شاخص کلیدی در دستیابی به موفقیت پایدار در فروشگاه های الکترونیک تبدیل شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیکی مدل مشتری به مشتری می باشد. پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از حیث روش توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل تمام کسانی است که حداقل یک بار بصورت آنلاین به وب سایت های دیوار، شیپور و باما مراجعه نموده و ضمن بررسی این سایت ها، امکان خرید یا فروش کالا یا خدمات را بررسی نموده اند. داده های مورد نیاز پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه ای آنلاین در بین کاربران سایت های خرید و فروش، جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با کمک نرم افزار لیزرل انجام شد. یافته های تحقیق نشان داد، رضایت و اعتماد مشتریان از خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد و تاثیر راحتی خرید، کاربرپسند بودن وب سایت، سفارشی بودن و کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت از خدمات الکترونیک تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین یافته ها بیانگر تاثیر مثبت و معنادار سود اجتماعی و امنیت بر اعتماد از خدمات الکترونیک مشتریان نیز بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.