بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز) :

تعداد صفحات :۳۷

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی چگونگی حفظ مشتریان وفادار به برند در ادبیات نوین بازاریابی بوده است و به عنوان مطالعه موردی برند تلفن همراه سامسونگ مورد مطالعه قرار گرفته شده است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی- پیمایشی بوده است. جامعه ی آماری در این پژوهش کلیه مشتریان و مصرف کنندگان تلفن همراه برند سامسونگ در شهر اهواز بود که از میان آنان ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. بازه زمانی تحقیق حاضر از ابتدای دی ماه۱۳۹۵ لغایت پایان مردادماه ۱۳۹۶ می باشد. در تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای آماری Spss و Smart PLS استفاده شد. یافته های مهم پژوهش حاکی از آن است که: ارزش هیجانی، شناسایی نام و نشان تجاری و تبلیغات تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری به نام و نشان تجاری می گذارد. و وفاداری به نام و نشان تجاری تاثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید مجدد می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.