بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری با نقش میانجی کیفیت خدمات، درگیری در رابطه و رضایت مشتری در بین مشتریان هتل های بین المللی شهر تهران است. روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردیده و روایی و پایایی آن با استفاده از روایی محتوایی و همچنین آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفت. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان هتل های بین المللی در شهر تهران می باشد. روش نمونه گیری در دسترس و حجم نمونه آماری ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شده است. برای آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی بهره گرفته شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS20 بود. با توجه به نتایج آزمون همبستگی پیرسون، تمامی روابط میان متغیرهای پژوهش مثبت و معنادار است که حاکی از وجود رابطه مستقیم میان متغیرهای مستقل و وابسته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.