بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری توریست های ساکن در هتل های بین المللی تهران :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین مواجهه خدمت و نیات رفتاری با نقش میانجی کیفیت خدمات، درگیری در رابطه و رضایت مشتری در بین مشتریان هتل های بین المللی شهر تهران است. روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردیده و روایی و پایایی آن با استفاده از روایی محتوایی و همچنین آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفت. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان هتل های بین المللی در شهر تهران می باشد. روش نمونه گیری در دسترس و حجم نمونه آماری ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شده است. برای آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی بهره گرفته شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS20 بود. با توجه به نتایج آزمون همبستگی پیرسون، تمامی روابط میان متغیرهای پژوهش مثبت و معنادار است که حاکی از وجود رابطه مستقیم میان متغیرهای مستقل و وابسته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.