بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش و عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت سیمان ایلام)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش و عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت سیمان ایلام) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش و عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت سیمان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش و عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت سیمان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش و عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت سیمان ایلام) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش و عملکرد شرکت های تولیدی (مطالعه موردی: شرکت سیمان ایلام) انجام گرفته است. روش تحقیق به لحاظ هدف کاربردی، از نظر شیوه تحلیل توصیفی و از نوع همبستگی و با توجه به روش گردآوری اطلاعات به روش پیمایشی انجام گرفته است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت سیمان ایلام است که تعداد آنها ۱۲۰۰ نفر بوده و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۲۹۱ نفر به عنوان حجم نمونه به صورت تصادفی انتخاب شدند. از پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات و از نرم افزار SPSS24 برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. برای سنجش پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که میزان آن ۰.۸۹۴ برآورد گردید که نشان از پایایی خوب پرسشنامه دارد. نتایج چزوهش نشان داد که: برای آزمون فرضیه اول پژوهش، میزان معناداری برای مقدار ثابت برابر با ۰.۰۰۰و مدل معنادار بود و همه مولفه های استراتژی شخصی سازی در مدل معنادار شدند. بنابراین فرضیه اول پژوهش مورد تایید قرار گرفته و بین استراتژی شخصی سازی و عملکرد شرکت سیمان ایلام رابطه معناداری وجود دارد. در آزمون فرضیه دوم پژوهش نیز معناداری برای مقدار ثابت برابر با ۰.۰۰۱ بوده و درنتیجه مدل معنادار بود. علاوه بر این همه مولفه های استراتژی کدگذاری در مدل معنادار شدند. بنابراین فرضیه دوم پژوهش نیز مورد تایید قرار گرفته و بین استراتژی کدگذاری و عملکرد شرکت سیمان ایلام رابطه معناداری وجود دارد. در مجموع استراتژی های مدیریت دانش (شخصی سازی و کدگذاری) به ترتیب قدرت تاثیرگذاری ۶۸.۵ و ۳۱ درصد بر عملکرد شرکت سیمان ایلام را دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.