بررسی تاثیر مدیریت دانش بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در جهت دستیابی به استراتژی رقابتی پایدار در هواپیمایی آسمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در جهت دستیابی به استراتژی رقابتی پایدار در هواپیمایی آسمان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در جهت دستیابی به استراتژی رقابتی پایدار در هواپیمایی آسمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در جهت دستیابی به استراتژی رقابتی پایدار در هواپیمایی آسمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در جهت دستیابی به استراتژی رقابتی پایدار در هواپیمایی آسمان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه جذب مشتری جدید و تبدیل آن به مشتریان وفادار و مدیریت اثربخش مشتریان برای موفقیت خطوط هوایی در سراسر دنیا امری حیاتی است. از این رو است که اهمیت استفاده از روش های موثر بازاریابی و الویت بندی آنها براساس برنامه ریزی استراتژیک می توانند کمک شایانی در تداوم بقای شرکت های هواپیمایی در این بازار پر تلاطم بنماید. امروزه دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده شده است. واحدهای بازاریابی در هر سازمان نیز یکی از مهمترین استفاده کنندگان دانش می باشند و عموما بسیاری از بینش های موثر بازاریابی تحت ویژگی های مشتریان و الگوهای خرید آن ها پنهان شده است. از این رو توسعه سیستم های مدیریت دانش در کسب و کارها، می تواند به بهبود تصمیم گیری، تقویت خلاقیت، و هماهنگ شدن با تغییرات، کمک کند. و موجب کسب مزیت رقابتی پایداری برای کسب و کارها و همچنین تدوین راهبرد های اثربخش بازاریابی شود. هدف اصلی تحقیق دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق بکارگیری مدیریت دانش در برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی می باشد. از این رو در این تحقیق با روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و استفاده از پرسشنامه، نقش مدیریت دانش بر مدیریت استراتژیک بازاریابی در شرکت هواپیمایی آسمان به صورت موشکافانه بررسی گردیده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که تمامی مولفه ها، بر روی متغیرهای خود تاثیرگذار می باشند. همچنین، مطابق با نتایج بدست آمده، تاثیر مدیریت دانش بر روی برنامه ریزی استراتژیک پایدار معنادار بوده (t-value=3.02) و همچنین از شدت تاثیر بالایی نیز برخوردار می باشد. (ضریب استاندارد برابر ۰.۹۲) همچنین نتایج نشان می دهد که مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیک پایدار، هر دو بر روی استراتژی رقابتی پایدار تاثیر مستقیم دارند و رابطه بین آنها معنادار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.