بررسی تاثیر خصومت سیاسی و اقتصادی بر خود برتربینی مصرف کننده و تصویر ذهنی محصول و کشور در بازار لوازم خانگی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر خصومت سیاسی و اقتصادی بر خود برتربینی مصرف کننده و تصویر ذهنی محصول و کشور در بازار لوازم خانگی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر خصومت سیاسی و اقتصادی بر خود برتربینی مصرف کننده و تصویر ذهنی محصول و کشور در بازار لوازم خانگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر خصومت سیاسی و اقتصادی بر خود برتربینی مصرف کننده و تصویر ذهنی محصول و کشور در بازار لوازم خانگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر خصومت سیاسی و اقتصادی بر خود برتربینی مصرف کننده و تصویر ذهنی محصول و کشور در بازار لوازم خانگی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این تحقیق به بررسی تاثیر خصومت سیاسی و اقتصادی بر خودبرتربینی مصرف کننده و تصویر ذهنی محصول و کشور در بازار لوازم خانگی پرداخته شد. روش این تحقیق از منظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات پیمایشی می باشد. همچنین از نظر ماهیت تحقیق از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه مصرف کنندگان نام ونشان تجاری داخلی لوازم خانگی اسنوا، پارس، الکترواستیل، هیمالیا در استان های تهران، البرز و قزوین می باشد. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری جهت تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده گردید. طبق فرمول کوکران حداقل تعداد نمونه برابر ۳۸۴ نفر بدست آمد، جهت گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه استفاده گردید. داده های بدست آمده با استفاده روش معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل گردید. نرم افزار مورد استفاده لیزرل بود. نتایج تحقیق نشان داد، خصومت اقتصادی و سیاسی نسبت به یک کشور خارجی تاثیری منفی بر قصد خرید محصولات مرتبط با آن کشور دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.