ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو از دیدگاه مشتری در فضای بازار صنعتی :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
طراحان وب سایت و مالکان وب سایت های مرتبط با کارخانجات نهادها و سازمان ها مختلف در تلاش اند تا نظرات مصرف کنندگان را در طراحی وب سایت مد نظر قرار داده شد. در این پژوهش که میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو در فضای بازار صنعتی است. مهارت فردی کار با رایانه راحتی خدمات در استفاده از وب سایت ریسک ادراک شده محتوای وب سایت کیفیت ادراک شده رضایت مشتری و تمایلات رفتاری مشتریان به عنوان متغیر مستقل انتخاب شد. جهت گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده شد. با توجه به اینکه تعداد ۹۹ نفر از مشتریان ایران ترانسفو جامعه آماری پژوهش را شکل می دادند و این تعداد برای نمونه گیری کم بوده از نمونه گیری صرف نظر شده و سرشماری انجام دادیم. از آزمون تی تک نمونه ای (مقایسه میانگین نظری با میانگین مشاهده شده) آزمون فریدمن (برای رتبه بندی متغیرها) و رگرسیون چندگانه (اثر متغیر مستقل بر متغیر وابسته) استفاده شد. مقدار ضریب آلفای کرنباخ برای پرسش نامه ۰.۹۳ محاسبه شد. برای اینکه تحلیل آماری سریع تر انجام شود از نرم افزار SPSS استفاده نمودیم. نتایج تحقیق نشان می دهد که میزان جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت شرکت ایران ترانسفو را در جذب و نگهداری بیشتر مشتری با توجه به متغیرها موثر بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.