ارتباط سرمایه اجتماعی و هوش سازمانی با رضایت مشتریان (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط سرمایه اجتماعی و هوش سازمانی با رضایت مشتریان (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط سرمایه اجتماعی و هوش سازمانی با رضایت مشتریان (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط سرمایه اجتماعی و هوش سازمانی با رضایت مشتریان (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط سرمایه اجتماعی و هوش سازمانی با رضایت مشتریان (مطالعه موردی: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، تعیین رابطه بین سرمایه اجتماعی وهوش سازمانی با رضایت مشتریان در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران می باشد. با بهره گیری از روش توصیفی- میدانی در بین ۹۷ نفر از کارکنان و مراجعان به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران صورت گرفته است. داده های لازم با سه پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت وگوشال (۱۹۹۸)، هوش سازمانی آلبرخت (۲۰۰۳) و رضایت مشتری سودرلند (۱۹۹۸) گردآوری شد. اثبات فرضیه های پژوهش با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون، با بکارگیری نرم افزارSPSS انجام شد. نتایج آماری در حالت کلی مبین تاثیر مثبت و معنادار تمامی فرضیه های اصلی و فرعی سرمایه اجتماعی و هوش سازمانی بر رضایت مشتریان، به غیر از عدم تایید فرضیه فرعی پنجم یعنی سرنوشت مشترک بر رضایت مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.