طراحی آموزشی درس ریاضی بر اساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن در تفکر انتقادی، عملکرد تحصیلی ( پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی.
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی آموزشی درس ریاضی بر اساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن در تفکر انتقادی، عملکرد تحصیلی ( پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی. دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی آموزشی درس ریاضی بر اساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن در تفکر انتقادی، عملکرد تحصیلی ( پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی. کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی آموزشی درس ریاضی بر اساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن در تفکر انتقادی، عملکرد تحصیلی ( پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی آموزشی درس ریاضی بر اساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن در تفکر انتقادی، عملکرد تحصیلی ( پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی. :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف پژوهش طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن در تفکر انتقادی، ،عملکرد تحصیلی (پیشرفت درسی )، و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی بود. روش پژوهش آزمایشی و جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پایه پنجم شهرستان کرمانشاه ناحیه ۳ بود که به صورت تصادفی از دو مدرسه به عنوان نمونه انتخاب و به صورت جایگزینی تصادفی ۲۹ نفر در گروه آزمایش و ۲۰ نفر در گروه گواه جایگزین شدند. از دو گروه آزمون هوش به عمل آمد و سپس ابتدا پیش آزمون پیشرفت درسی و نیمه اول پرسشنامه تفکر انتقادی در دو گروه آزمایش و گواه اجرا شد. بعد محتوای درسی گروه آزمایش براساس رویکرد منطقی طراحی و در ۶ جلسه به آن ها آموزش داده شد. گروه گواه همان محتوا را با شیوه معمول آموزش دیدند. بعد از اتمام تدریس آزمون پیشرفت تحصیلی نهایی و نیمه دوم پرسشنامه تفکر انتقادی و پرسشنامه انگیزش تحصیلی در مورد هر دو گروه انجام شد. یافته ها نشان داد گروه آزمایش در آزمون نهایی پیشرفت تحصیلی و تفکر انتقادی عملکرد بهتری نسبت به گروه گواه دارند ولی در انگیزش تحصیلی میان دو گروه تفاوت معنی داری وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.