ارایه چارچوبی برای راهکارهای مدیریت دانش و تاثیر آن بر کیفیت خدمات مشتری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه چارچوبی برای راهکارهای مدیریت دانش و تاثیر آن بر کیفیت خدمات مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه چارچوبی برای راهکارهای مدیریت دانش و تاثیر آن بر کیفیت خدمات مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه چارچوبی برای راهکارهای مدیریت دانش و تاثیر آن بر کیفیت خدمات مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه چارچوبی برای راهکارهای مدیریت دانش و تاثیر آن بر کیفیت خدمات مشتری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه یکی از عوامل مهم ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها توجه به منابع سازمان می باشد که در میان منابع سازمان، دانش بیشترین توجه را به خود معطوف کرده است. بحث مدیریت دانش به یکی از موضوعات اصلی در تحقیقات مدیریت در سراسر دنیا تبدیل شده است و آن را به عنوان ابزاری کلیدی برای مدیریت اطلاعات و ابزاری استراتژیک برای مدیریت و راهی موثر برای کسب مزیت رقابتی پایدار می دانند. از سوی دیگر با توجه به اهمیت روزافزون حفظ مشتریان و تامین رضایت مندی آنها، سازمان ها هر چه بیشتر در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان می کوشند. در این مقاله یک چارچوب مفهومی از راهکارهای مدیریت دانش در سازمان و چگونگی تاثیرگذاری آن بر کیفیت خدمات مشتری ارایه شده است. این چارچوب نشان می دهد که راهکارهای مدیریت دانش می تواند با ارتقای مدیریت دانش مشتریان که خود منجر به بهبود عملکرد نوآوری و عملکرد بازار می شود، در بهبود کیفیت خدمات مشتری تاثیرگذار باشد. چارچوب مفهومی ارایه شده بر لزوم شناخت و درک هر چه بیشتر راهکارهای مدیریت دانش در سازمان ها و جایگاهی که می تواند بر توسعه قابلیت ها و عملکرد سازمانی داشته باشد تاکید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.