مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین محافظه کاری و اجتناب مالیاتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین محافظه کاری و اجتناب مالیاتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین محافظه کاری و اجتناب مالیاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین محافظه کاری و اجتناب مالیاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین محافظه کاری و اجتناب مالیاتی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق مطالعه تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین محافظه کاری و اجتناب مالیاتی می باشد، روش پژوهش توصیفی – تحلیلی می باشد، منظور از رقابتی بودن بازار محصول این است که شرکت های مختلف در تولید و فروش کالا رقابت تنگاتنگی دارند و کالاهای آن ها نسبت به دیگری برتری چندانی ندارد، زیرا اگر غیر از این باشد، بازار به سمت انحصار یا انحصار چند جانبه تمایل پیدا میکرد ند. در ادبیات حسابداری دو نوع محافظه کاری مطرح شده است. نخست، محافظه کاری مشروط که به صورت دستیابی به شواهد با درجه تاییدکنندگی بیشتر برای شناخت اخبار خوب به عنوان سود و در مقابل آن محافظه کاری نامشروط که به عنوان شناسایی زودتر زیانها و کم نمایی سود و داراییها بدون توجه به اخبار خوب یا بد تعریف شده است. اجتناب مالیاتی می تواند انعکاسی از نظریه مسیله نمایندگی باشد و ممکن است منجر به تصمیمات مالیاتی شود که منافع شخصی مدیر را دنبال کند. بنابراین، یکی از چالش های پیش روی سهامداران و هییت مدیره، یافتن روش ها و انگیزه های کنترلی است تا هزینه های نمایندگی را به حداقل برسانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.