سنجش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس مدل EFQM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس مدل EFQM دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس مدل EFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس مدل EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس مدل EFQM :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

ارزیابی عملکرد سازمان به طور جامع و در خور اعتماد همواره یکی از دغدغه های اصلی ذینفعان و مدیران سازمان میباشد. زیرا ارزیابی عملکرد می تواند باعث آگاهی از میزان پیشرفت در بهبود عملکرد هر سازمان به ویژه واحد های خدماتی گردد، و در نتیجه، انگیزه و فرصت لازم برای ارتقاء کیفیت عملکرد ساختارهای خدماتی و یا تولیدی را ایجاد نماید. رویکرد اعطاء جوایز ملی کیفیت و سرآمدی سازمان بر این واقعیت تاکید دارد که بقا در رقابت جهانی، مستلزم بهبود عملکرد در مقیاس جهانی است.مدل تعالی سازمانی EFQM به عنوان یک ابزار فراگیر و نگرش جامع به تمامی زوایای سازمانها، به کمک مدیران می آید تا آنها را در شناخت دقیق تر سازمان تحت امر خود یاری نماید.پژوهش انجام شده بر این اساس پایه گزاری شده است ،تا عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که زیرمجموعه ای از وزارت راه و شهرسازی می باشد را بر مبنای حوزه های توانمند ساز ها و نتایج مدل EFQM ،مورد ارزیابی قرار دهد و زمینه های قابل بهبود را در آنها شناسایی نماید .این پژوهش و هدف پیش رو، با روش تحقیق توصیفی از نوع زمینه یابی انجام گردیده است و جامعه آماری آن شامل معاونین ،رییس گروه ها و کارشناسان مسیول سازمان راهداری و حمل و نقل جاد ای ،به تعداد ۶۴ نفر و به صورت سرشماری بوده اند. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استاندارد EFQMاستفاده شده و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی بهره گرفته شده است.نتایج تحقیق نشان داده است،که در مجموع سازمان توانسته است در حوزه توانمند سازها به ۴۹% و در حوزه نتایج به ۴۲% از اهداف و نتایج مطرح شده در مدل EFQM دست پیدا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.