تحلیل حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از الگوی انتظارات عقلایی (مطالعه موردی استان کردستان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از الگوی انتظارات عقلایی (مطالعه موردی استان کردستان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از الگوی انتظارات عقلایی (مطالعه موردی استان کردستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از الگوی انتظارات عقلایی (مطالعه موردی استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از الگوی انتظارات عقلایی (مطالعه موردی استان کردستان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از مهم ترین مولفه های اثرگذار بر رفاه تولیدکنندگان، عوامل بازاریابی و انتظارات قیمتی مصرف کنندگان نسبت به دوره های آتی می باشد. تغییرات قیمت در دوره های گذشته بر روی حاشیه بازاریابی، سود عوامل بازاریابی و همچنین رفاه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. مطالعه ی حاضر به بررسی حاشیه ‎های بازاریابی گوشت مرغ طی دوره ی زمانی ۹۴-۱۳۸۴ می پردازد. از روش الگوی انتظارات عقلایی والگنت برای تحلیل استفاده شده که معادلات همزمان آن با استفاده از روش رگرسیون های به ظاهر نامرتبط (SUR) برآورد گردید. نتایج نشان داد، حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با یک وقفه و متغیرهای قیمت حقیقی سر مزرعه با یک و سه وقفه اثر مثبت درحالی که با دو وقفه اثری منفی روی حاشیه بازاریابی گوشت مرغ در استان کردستان دارد. همچنین نرخ تغییر موجودی انبار به میزان فروش اثری روی حاشیه بازاریابی گوشت مرغ نداشته اما نرخ بهره حقیقی رابطه ی معکوسی با آن دارد. بنابراین می توان توصیه نمود، سیاست هایی جهت پایداری و ثبات بازار مرغ گوشت اتخاذ گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.