بررسی وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی ، شهر تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی ، شهر تبریز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی ، شهر تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی ، شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی ، شهر تبریز :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی ، شهر تبریز با روش توصیفی و از نوع پیمایشی و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعه آماری ، مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تبریز با حداقل هفت ماه سابقه فعالیت ورزشی بودند که براساس نمونه گیری خوشه ای از بین مناطق شهر تبریز ، ۵ منطقه به صورت تصادفی انتخاب شدند و بعد از شناسایی مجموعه های ورزشی خصوصی مناطق منتخب ، ۱۰ باشگاه دولتی و ۱۰ باشگاه خصوصی انتخاب و از هر باشگاه ۲۰ نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. از ۱۴۸ پرسشنامه توزیعی ، بعد از جدا کردن پرسشنامه های مخدوش ، ۱۳۲ ، استفاده شد. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه قابل استفاده بود. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته با اعتبار ۴۸ آزمون مستقل و تحلیل عاملی تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد از دیدگاه مشتریان ، بین دقت در انتخاب برند ، هزینه تغییر رضایتمندی و وفاداری تفاوت معناداری وجود ندارد (۰۵/. P> ) ، ولی تفاوت بین کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی دولتی و خصوصی معنادار بود (۰۵/. P
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.