تاثیر محورهای مرکب و منفرد سنگین بر پاسخ روسازی های انعطاف پذیر


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر محورهای مرکب و منفرد سنگین بر پاسخ روسازی های انعطاف پذیر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر محورهای مرکب و منفرد سنگین بر پاسخ روسازی های انعطاف پذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر محورهای مرکب و منفرد سنگین بر پاسخ روسازی های انعطاف پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر محورهای مرکب و منفرد سنگین بر پاسخ روسازی های انعطاف پذیر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مطالعه حاضر به بررسی و تحلیل دینامیکی پاسخ های روسازی در چهار نوع محور، سه سرعت عبوری، سه فشار و دو ضخامت مختلف با استفاده از روش المان محدود در نرم افزار آباکوس پرداخته شده است. هدف از این تحقیق بررسی اثر محورهای مرکب و منفرد سنگین بر کرنش های روسازی انعطاف پذیر می باشد. خصوصیات لایه مخلوط آسفالتی داغ و دو لایه دیگر (اساس و بستر) به ترتیب به صورت ویسکو الاستیک و الاستیک خطی فرض گردیده است. پاسخ های روسازی متشکل از کرنش های کششی و فشاری قایم روی لایه آسفالتی، طولی و عرضی زیر این لایه می باشند. یافته های تحقیق حاکی از آنست که ۱) محور منفرد حداقل کرنش را بر روسازی اعمال می نماید، ۲) روند تغییرات کرنش ها با افزایش سرعت عبوری نزولی می باشد، ۳) با افزایش ضخامت لایه رویه، اثر بارگذاری بر کرنش های روسازی حداقل می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.