ارایه سامانه نوین و مقرون به صرفه پایش ناهمواری روسازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه سامانه نوین و مقرون به صرفه پایش ناهمواری روسازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه سامانه نوین و مقرون به صرفه پایش ناهمواری روسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه سامانه نوین و مقرون به صرفه پایش ناهمواری روسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه سامانه نوین و مقرون به صرفه پایش ناهمواری روسازی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
شبکه راه های کشور به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های عمرانی محسوب می شوند که سالانه احداث، تعمیر، نگهداری و بهسازی آنها بودجه قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. از اینرو نیاز بکارگیری سیستم مدیریت روسازی با هدف تخصیص بهینه اعتبارات جهت بهره برداری بهتر از شبکه های راه کشور دارای اهمیت بالایی است. دراین راستا وجودسیستم مدیریت روسازی کارآمد منوط به جمع آوری داده های برگرفته از وضعیت گذشته، فعلی و آتی روسازی است. بنابراین برداشت اطلاعات به عنوان یکی از مهم ترین بخش های پیاده سازی سیستم مدیریت روسازی مطرح است. برداشت اطلاعات به صورت دستی، نیمه مکانیزه و مکانیزه قابل انجام است. با توجه به دقت موردنیاز و زمان در دسترسبرای برداشت حجم بالای شبکه راه ها، سیستمهای مکانیزه با استقبال روبرو بوده است. بدین منظور سامانه های متنوعی ارایه شدهاند که هزینه های اولیه، بهره برداری و نگهداری بالایی دارند. بنابراین توسعه دستگاه های نوین مجهز به ابزار دقیق با قابلیت اطمینان و تکرارپذیری در خروجی و مقرون به صرفه بودن نیاز است.در این پژوهش جهت ارزیابی ناهمواری روسازی، چرخ پنجمی به عنوان سامانه اندازه گیری ناهمواری راه با بکارگیری حالت ترکیبی از حسگرهای شتاب سنج، فاصله سنج طولی، سیستم موقعیت یاب جهانی توسعه داده شده است. برای محاسبه ناهمواری روسازی از پاسخ ارتعاشی وسیله نقلیه و سامانه چرخ پنجم استفاده می شود که توسط حسگر شتاب سنج برداشتمی شود و با سامانه کامپیوتری و دادهبردار درون خودرویی ثبت می شود. روش تحقیق به کار گرفته شده جهت اندازه گیری نیمرخ طولی راه و محاسبه شاخص ناهمواری روسازی با پیرایش داده ها و فرآیندهای فیلتراسیون (حذف نویز) پاسخ های ارتعاشی برداشت شده توسط سامانه چرخ پنجم با استفاده از تکنیک های پردازش سیگنال دیجیتال انجام می شود. درراستای ارزیابی عملکرد سامانه چرخ پنجم قابلیت تکرارپذیری نتایج و صحت روش تحقیق سامانه نیز بررسی شده است. با بررسی های انجام شده، مطابقت پاسخ ارتعاشی سامانه با نیمرخ طولی مسیر مورد مطالعه نشان از کارآمدی سامانه پیشنهادی برای ارزیابی ناهمواری روسازی است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.