مقاله ارائه یک متدلوژی جهت اندازه گیری رضایت مشتری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک متدلوژی جهت اندازه گیری رضایت مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک متدلوژی جهت اندازه گیری رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک متدلوژی جهت اندازه گیری رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک متدلوژی جهت اندازه گیری رضایت مشتری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

امروزه کیفیت یک محصول یا خدمت براساس میزان برآورده ساختن نیازها و انتظارات مشتری تعریف می شود بـه عبـارت دیگـر رضـایت مشتری هنگامی اتفاق می افتد که مشخصه های محصول حداقل انحراف را از انتظارات مشتری داشـته باشـد . بنـابراین جهـت بهبـود کیفیـت و افزایش قدرت رقابت ی باید نیازها ی کلید ی و مؤثر در افزایش رضایت مشتریان را شناسای ی نموده با توجه به میـزان اهمیـت ، آنهـا را در محـصول لحاظ نمود . اندازهگیری رضایت مشتری تکنیکی جهت جمع آوری اطلاعات مشتریان و سنجش رضایت نسبی آنها اسـت . در فراینـد انـدازه گیـری رضایت مشتری ) (CSM غالب اطلاعات د ر دسترس، به صورت ترم های زبانی می باشند که مبهم و نادقیقند، بنابراین در اکثر مواقـع تـشخیص و تعیین نیازهای کلیدی به صورت مقادیر کمی بسیار مشکل است . در این مقاله علاوه بر کم ی نمودن ترم های زبان ی با استفاده از خواص مجموعه های فاز ی، روش ی جهت اندازه گیری رضایت م شتریان، َشناسایی و اولویت بند ی فاکتوزها ی کلید ی و مؤثر در افزایش رضایت به همراه نتایج یک مطالعه موردی برای محصول واحد لاستیک سازی ارائه میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.