ارایه مدل از فرآیند تحلیل شبکه فازی جهت تدوین استراتژی تبدیل مدرسه تعاونی به مدارس کارآفرین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه مدل از فرآیند تحلیل شبکه فازی جهت تدوین استراتژی تبدیل مدرسه تعاونی به مدارس کارآفرین دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه مدل از فرآیند تحلیل شبکه فازی جهت تدوین استراتژی تبدیل مدرسه تعاونی به مدارس کارآفرین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل از فرآیند تحلیل شبکه فازی جهت تدوین استراتژی تبدیل مدرسه تعاونی به مدارس کارآفرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه مدل از فرآیند تحلیل شبکه فازی جهت تدوین استراتژی تبدیل مدرسه تعاونی به مدارس کارآفرین :
تعداد صفحات :۲۸
چکیده مقاله:
در محیط تجاری سریعا در حال تغییر امروز، و رقابتی بودن در اقتصاد جهانی نیاز به کارآفرینی برای مدارس تعاونی نه تنها به منظور کسب موفقیت بلکه برای بقاء، حیاتی است. درواقع، پاسخی به اهمیت روزافزون دانش در نظام ملی و منطقه ای کارآفرینی و ادراک جدید از مدرسه تعاونی و نیاز روزافزون سازمان ها به کارآفرینی برای پاسخ به اقتصادهای ملی مبتنی بر بازار آزاد و پاسخ به نیازهای روزافزون و متنوع مشتریان است. اکنون این مدرسه تعاونی است که در قالب کارآفرینی با شناسایی یا خلق و استفاده از فرصت ها و ضرورت ها و نوآوری، ایده های نو را به کسب وکارهای سودآور و ارزش آفرین و اشتغال زا تبدیل می کند. آن ها ظرفیت ها، مهارت ها و قابلیت های فردی کارکنان خود را در قالب تیم ها و درنهایت مزیت های رقابتی مدارس تعاونی مورد بهره برداری قرار می دهند. مدرسه تعاونی کارآفرین با تکیه بر دانش و خلاقیت نیروی انسانی خود، ضمن اتخاذ سیاست های خلاقیت محور از فرصت های محیطی و تغییرات پیوسته دنیای پیرامون ،در راستای ماموریت ها و چشم انداز خود بهترین فرصت ها را جست وجو می کند. با توجه به تحولات دنیای امروز، بازارهای جهانی فردا از آن شرکت هایی است که به ریسک پذیری کارآفرینانه بها می دهند. این تحولات بیش از هر چیز، حوزه آموزش را تحت تاثیر قرار داده است. در این مقاله سعی شده است تا با شناسایی و معرفی مهم ترین فاکتورها و عوامل موثر استراتژی کارآفرینی در مدرسه تعاونی، یک مدل تدوین استراتژی تبدیل مدرسه تعاونی به مدارس کارآفرین ارایه گردد و با توجه به عدم استقلال و وجود وابستگی بین عامل های موثر، از روش فرآیند تحلیل شبکه فازی برای شناسایی وابستگی های ممکن بین عوامل و اندازه گیری آن ها برای توسعه مدل استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.