داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ابزارها و فناوری داده کاوی و دیگر تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، روش هایی هستند که فرصتهای جدیدی را برای تجارت فراهم کرده اند. در واقع دیدگاه محصول محوری جای خود را به مشتری محوری داده است. مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب،گسترش، حفظ و ارایه خدمت به مشتریان به کارمیرود. در این مقاله به معرفی داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، مزایای بکارگیری سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری میپردازیم و تحقیقات انجام شده در این موضوع را مورد بررسی و مقایسه قرار میدهیم. نتایج حاصل از مطالعات موردی بیانگر توان بالای روشهای دادهکاوی در استخراج دانش و قواعد حاکم بر حجم انبوه دادههای مختلف است. با توجه به کاربرد فراوان الگوریتم درخت تصمیم در مطالعات اخیر این روش به عنوان روشی کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری پیشنهاد میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.