تاثیر نرم افزار آموزشی حوادث طبیعی (زلزله، سیل، آلودگی هوا) بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش دبستانی عضو جمعیت هلالاحمر براساس الگوی مونته سوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر نرم افزار آموزشی حوادث طبیعی (زلزله، سیل، آلودگی هوا) بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش دبستانی عضو جمعیت هلالاحمر براساس الگوی مونته سوری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر نرم افزار آموزشی حوادث طبیعی (زلزله، سیل، آلودگی هوا) بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش دبستانی عضو جمعیت هلالاحمر براساس الگوی مونته سوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نرم افزار آموزشی حوادث طبیعی (زلزله، سیل، آلودگی هوا) بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش دبستانی عضو جمعیت هلالاحمر براساس الگوی مونته سوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر نرم افزار آموزشی حوادث طبیعی (زلزله، سیل، آلودگی هوا) بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش دبستانی عضو جمعیت هلالاحمر براساس الگوی مونته سوری :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
مقدمه: ایران کشوری حادثه خیز است و از ۴۳ بلای شناخته شده ۳۴ بلا، همواره در ایران روی می دهد. از این رو استفاده از روش های جدید برای آموزش مقابله با حوادث طبیعی ضروری است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی حوادث طبیعی (زلزله، سیل، الودگی هوا) بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش دبستانی عضو جمعیت هلال احمر بر اساس الگوی مونته سوری انجام گرفت. مواد و روش ها: این مطالعه از نوع شبه آزمایشی و با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود. کلیه دانش آموزان دختر و پسر عضو جمیعت هلال احمر پیش دبستان و دوره اول ابتدایی (پایه های اول؛ دوم و سوم) شهر تهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ بودند که از بین آنها به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای، ۶۰ نفر دانش آموز در گروه آموزش با الگوی مونته سوری (۳۰ دختر و ۳۰ پسر) و ۶۰ نفر دانش آموز فاقد تجربه آموزش این روش (۳۰ دختر و ۳۰ پسر) به عنوان نمونه انتخاب شدند. گروه مداخله (الگوی مونته سوری) با استفاده از نرم افزار آموزش دیدند و گروه کنترل از طریق کتاب آموزش دیدند. برای گردآوری داده ها از یک پرسشنامه با ۱۰ سوال استفاده شد که ویژگی های روانسنجی آن مورد تایید قرار گرفته است. داده ها با نرم افزار SPSS نسخه ۲۲ و با آزمون کوواریانس (ANOVA) تحلیل شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.