ارتقاء بهره وری فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیکی با بهره گیری ازتکنیکهای داده کاوی وتجزیه و تحلیل اطلاعات خرید مشتریان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتقاء بهره وری فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیکی با بهره گیری ازتکنیکهای داده کاوی وتجزیه و تحلیل اطلاعات خرید مشتریان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتقاء بهره وری فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیکی با بهره گیری ازتکنیکهای داده کاوی وتجزیه و تحلیل اطلاعات خرید مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتقاء بهره وری فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیکی با بهره گیری ازتکنیکهای داده کاوی وتجزیه و تحلیل اطلاعات خرید مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتقاء بهره وری فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیکی با بهره گیری ازتکنیکهای داده کاوی وتجزیه و تحلیل اطلاعات خرید مشتریان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در دنیای کنونی افزایش فروش و جذب مشتری از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل است. تجارت الکترونیک نوع جدیدی از فروش و بازاریابی است که در آن مدیران باید تشخیص بدهند چه چیزی برای مشتریان آنها در بازار هدف شان مهم است. استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین دارای ارزش کاربردی بالایی در حل طیفی از مسایل مربوط به شناسایی و ارزیابی رفتار مشتریان میباشد. در سالهای اخیر یکی از فعالترین حوزه های پژوهشی در زمینه یادگیری ماشین، استفاده از دسته بندی کنندههای جمعی و ترکیب شونده بوده است. در این تحقیق با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین ۱ و با ترکیب الگوریتم ژنتیک ۲ و الگوریتم طبقهبندی ترکیبی روشی نوین برای شناسایی الگوی رفتاری مشتریان صورت میپذیرد. از الگوریتم ژنتیک با تابع هدف آماری برای انتخاب ویژگی و کاهش ابعاد دادهها و سپس از طبقه بندی ترکیبی با الگوریتم بوستینگ۳ جهت دسته بندی دادهها استفاده میگردد.هدف اصلی در این تحقیق تشخیص الگوی رفتاری تاثیر گذار بر فروش در فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیک می باشد. اگر ما بتوانیم دادهها را بهدرستی دستهبندی کنیم میتوانیم تا حد زیادی الگوی تاثیرگذار بر فروش را تشخیص داده یا حتی بروز آن را پیشبینی کنیم. نتایج حاصله از این طبقه بندی کننده بر روی ویژگیهای استخراجی توسط الگوریتم ارایه شده، با نتایج حاصل از طبقه بندی با استفاده از تمامی ویژگیها مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که روش پیشنهادی، نسبت به سایر روش های انتخاب ویژگی، برتری قابل توجهی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.