نقش میانجی مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش میانجی مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش میانجی مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش میانجی مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش میانجی مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف: هدف کلی از این بررسی نقش میانجی مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس می باشد. روش: پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی می باشد جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش شامل کلیه کارکنان اجرایی شهرستان سیریک می باشد که در زمان انجام تحقیق تعداد کارکنان ۲۴۶ نفر می باشد که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعداد ۱۴۸ نفر به عنوان انتخاب گردیدند. برای جمع آوری داده ها از ۳ پرسشنامه یادگیری سازانی تمپلتون و همکاران (۲۰۰۲)، عملکرد شغلی پاترسون (۱۹۹۰) و مدیریت دانش نوناکر و تا که اوچی (۱۹۹۵) و پرسشنامه رحیمی و دیگران (۲۰۱۱) استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی نظیر جداول توزیع فراوانی استفاده گردید. در خصوص آمار استنباطی نیز از ضریب همبستگی پیرسون، ازمون کلموگراف اسمیرنوف، رگرسیون و میانگین استفاده شد. جهت انجام کلیه مراحل آماری از نرم افزار آماری SPSS21 استفاده شد. نتایج: نتایج تحقیق بدین شرح می باشد که بین یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش رابطه مثبت وجود دارد و این رابطه از لحاظ آماری معنادار است. همچنین بین یادگیری سازمانی و عملکرد شغلی در کارکنان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس رابطه مثبت وجود دارد و نتایج حاصل از نظر آماری معنادار است (p=0/001 و =۰/۳۰۷). بین یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس رابطه مثبت وجود دارد که این رابطه از نظر آماری معنادار است (p=0/001 و =۰/۲۲۲) مدیریت دانش و عملکرد شغلی در کارکنان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس رابطه مثبت وجود دارد که از لحاظ آماری معنادار است (p=0/001 و =۰/۴۴۶).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.