تاثیر فعالیتهای فوق برنامه در خودپنداره و رشد اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر بندرعباس


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فعالیتهای فوق برنامه در خودپنداره و رشد اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر بندرعباس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فعالیتهای فوق برنامه در خودپنداره و رشد اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فعالیتهای فوق برنامه در خودپنداره و رشد اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فعالیتهای فوق برنامه در خودپنداره و رشد اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر بندرعباس :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین فعالیت های فوق برنامه با خودپنداره و رفتار اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه دو شهرستان بندرعباس در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ که ۲۱۴۰ نفربودند تشکیل دادند. پژوهشگر به منظور دستیابی به اهداف خود، نمونه آماری را ۲۸۹ نفر دانش آموز، طبق فرمول کوکران به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب کرد. اطلاعات موردنظر در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه های استاندارد راجرز، برای سنجش میزان خودپنداری دانش آموزان و مقیاس رشد اجتماعی وایلند برای سنجش میزان رفتار اجتماعی آنان و پرسش نامه فعالیت های فوق برنامه به دست آمد، داده های جمع آوری شده از طریق آمار توصیفی (جداول توزیع فراوانی، میانگین، انحراف معیار) و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره)، با استفاده از نرم افزاراس پی اس اس، ورژن ۱۶ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین فعالیت های فوق برنامه و خودپنداره دانش آموزان و رفتاراجتماعی آنان رابطه معناداری وجود دارد و به عبارتی فعالیت های فوق برنامه می تواند خودپنداره و رفتار اجتماعی دانش آموزان را تبیین نماید. همچنین فعالیت های فوق برنامه با خودپنداره واقعی و خودپنداره ایده آل، رابطه معنادار دارد همچنین فعالیت های فوق برنامه بر خودپنداره و رفتار اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر متفاوت است و دختران دارای رفتاراجتماعی بهتری نسبت به پسران و پسران دارای خودپنداره بهتری نسبت به دختران هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.