بررسی تاثیر سبک های یادگیری اندیشه گرا و عملگرا بر میزان خلاقیت دانش اموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر نکا در درس زبان عربی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سبک های یادگیری اندیشه گرا و عملگرا بر میزان خلاقیت دانش اموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر نکا در درس زبان عربی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سبک های یادگیری اندیشه گرا و عملگرا بر میزان خلاقیت دانش اموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر نکا در درس زبان عربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سبک های یادگیری اندیشه گرا و عملگرا بر میزان خلاقیت دانش اموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر نکا در درس زبان عربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سبک های یادگیری اندیشه گرا و عملگرا بر میزان خلاقیت دانش اموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر نکا در درس زبان عربی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف کلی این تحقیق تاثیر سبک های یادگیری عملگراو اندیشه گرا بر میزان خلاقیت دانش آموزان دختر سال سوم مقطع متوسطه اول شهر نکا می باشد. سوالات ویژه این تحقیق: ۱- آیا آموزش سبک های یادگیری عملگرا به معلم زبان عربی دانش اموزان، میزان خلاقیت دانش آموزان دختر را افزایش می دهد.۲- آیا آموزش سبک های یادگیری اندیشه گرا به معلم زبان عربی دانش اموزان، میزان خلاقیت دانش آموزان دختر را افزایش می دهد.روش تحقیق در این پژوهش روش آزمایشی از نوع آزمون مقدماتی و نهایی با گروه های کنترل و آزمایش می باشد.جامعه آماری در این تحقیق دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر نکا در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ می باشد. که تعداد نمونه این تحقیق ۳۰دانش آموز از طریق روش نمونه گیری تصادفی ساده طبقه ای انتخاب شده اند. در پژوهش از پرسشنامه آزمون خلاقیت تورنس برای سنجش میزان خلاقیت دانش اموزان برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. و به منظور بررسی و تحلیل داده ها در بخش آمار استنباطی از تحلیل کوواریانس استفاده شده است. باتوجه به یافته های تحقیق آموزش سبک های یادگیری عملگرا به معلم دانش اموزان ، میزان خلاقیت آنان افزایش چشمگیری پیدا کرده است بطوریکه تحلیل کوواریانس تفاوت معناداری را در گروه آزمایش قبل و بعد از آموزش در مرحله پس آزمون تعیین نموده است و فرضیه اول پژوهش تایید شده است در حالی که آموزش سبک های یادگیری اندیشه گرا به معلم دانش اموزان نتوانسته میزان خلاقیت را ارتقاء دهد و فرضیه دوم رد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.