طراحی الگوی تخصیص منابع مالی غیر پرسنلی در آموزش و پرورش با رویکرد عدالت در آموزش (کاهش نابرابری ها ، محرومیت زدایی )


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی تخصیص منابع مالی غیر پرسنلی در آموزش و پرورش با رویکرد عدالت در آموزش (کاهش نابرابری ها ، محرومیت زدایی ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی تخصیص منابع مالی غیر پرسنلی در آموزش و پرورش با رویکرد عدالت در آموزش (کاهش نابرابری ها ، محرومیت زدایی )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی تخصیص منابع مالی غیر پرسنلی در آموزش و پرورش با رویکرد عدالت در آموزش (کاهش نابرابری ها ، محرومیت زدایی )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی تخصیص منابع مالی غیر پرسنلی در آموزش و پرورش با رویکرد عدالت در آموزش (کاهش نابرابری ها ، محرومیت زدایی ) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

توسعه آموزش و پرورش یکی از شاخص های عدالت اجتماعی می باشد، به منظور برقراری عدالت اجتماعی فراهم سازی فرصت های برابر آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این در حالی است که منابع مالی محدود و نیاز به توسعه منابع انسانی روز به روز بیشتر می شود، از این رو در اغلب سازمان ها تخصیص منابع مالی در پیشبرد اهداف آنها را ملزم به یافتن سازو کارهای نوین کرده است، در همین راستا، هدف این تحقیق بررسی سازو کارهای تخصیص منابع مالی و برقراری عدالت و ارتقای کارایی در آموزش و پرورش است. روش این تحقیق توصیفی – تحلیلی است، پس از بررسی مباحث نظری، یک الگوی ریاضی به منظور تخصیص منابع ارایه کرده است، نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که آموزش و پرورش ایران با مسایل متعددی مواجه است که سازو کارهای تخصیص منابع مالی به عنوان یک ابزار مدیریتی می تواند در برقراری عدالت و ارتقای کارایی آموزش و پرورش به کار گرفته شود، به منظور تحقق این ابزار مدیریتی، تهیه امکانات، طراحی و تدوین مناسب اعتبارات همراه با اجرای موثر الگوی ریاضی تخصیص ستانده – محور، نظارت و ارزشیابی مستمر و ارایه آموزش های مناسب و مستمر به کادر نظام آموزش و پرورش کشور؛ نیاز به توجه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.