رابطه بین باورهای معرفت شناسی و سبک های تدریس معلمان مقطع متوسطه شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۶-۹۵


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین باورهای معرفت شناسی و سبک های تدریس معلمان مقطع متوسطه شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین باورهای معرفت شناسی و سبک های تدریس معلمان مقطع متوسطه شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۶-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین باورهای معرفت شناسی و سبک های تدریس معلمان مقطع متوسطه شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۶-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین باورهای معرفت شناسی و سبک های تدریس معلمان مقطع متوسطه شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف رابطه بین باورهای معرفت شناسی و سبک های تدریس معلمان مقطع متوسطه شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ انجام گرفته است. این تحقیق در زمره تحقیقات کاربردی است و از نظر گردآوری اطلاعات از نوع توصیفی واز نظر ارتباط بین متغیرها از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه معلمان شهرستان سنندج می باشد؛ که به دلیل بالا بودن حجم جامعه آماری تعداد ۱۰۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید. برای جمع آوری داده های پژوهشی از پرسشنامه استاندارد باورهای معرفت شناسی شومر (۱۹۹۰) و پرسشنامه استاندارد سبک های تدریس موسی پور (۱۳۷۷) استفاده شد. با توجه به تحلیل داده های جمع آوری شده نتایج به دست آمده نشان داد که بین مولفه های باورهای معرفت شناختی شامل (ساده بودن دانش، قطعیت دانش، منبع دانش، توانایی ذاتی و یادگیری سریع) با دو سبک تدریس معلم محور و شاگرد محور رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.