آموزش مبتنی برالگوی یادگیری زایشی به منظور بازده یادگیری سطح بالا در بین دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی شهرستان سنقر


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش مبتنی برالگوی یادگیری زایشی به منظور بازده یادگیری سطح بالا در بین دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی شهرستان سنقر دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش مبتنی برالگوی یادگیری زایشی به منظور بازده یادگیری سطح بالا در بین دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی شهرستان سنقر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش مبتنی برالگوی یادگیری زایشی به منظور بازده یادگیری سطح بالا در بین دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی شهرستان سنقر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش مبتنی برالگوی یادگیری زایشی به منظور بازده یادگیری سطح بالا در بین دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی شهرستان سنقر :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر، برسی تاثیر الگوی یادگیری زایشی بر یادگیری سطح بالا در کلاس درس ریاضیات دوره ی ابتدایی مقطع ششم تحصیلی در شهرستان سنقر بوده است .اهداف جزیی این پژوهش، بررسی تاثیرات الگوی یادگیری زایشی بر بازده های یادگیری سطح بالا در سطح تحلیل، ارزشیابی و خلق معنا در درس ریاضی است آزمودنی های پژوهش، ۳۰ دانش آموز پسر دوره ی ابتدایی مقطع ششم بودند که در دو کلاس پایهی ششم به تحصیل، اشتغال داشتند .روش تحقیق، از نوع شبه تجربی با پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود .در گروه آزمایش، تدریس درس ریاضی با رو شهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی، در طی یک نیم سال تحصیلی ارایه شد و به طور هم زمان، گروه کنترل، با روش تدریس متداول(سنتی) آموزش دیدند. سپس داده ها جمع آوری شده و به وسیله نرم افزار آماری SPSS 23 و با استفاده از مقایسه ی میانگین و آزمون تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش، نشان می دهد که بازده های یادگیری سطح بالا گروه آزمایش که با روش مبتنی بر سازنده گرایی آموزش دیده اند ازگروه کنترل که با روش های سنتی( متداوال) آموزش دیده اند، بالاتر است. هم چنین، میزان افزایش میانگین نمرات دانش آموزان گروه آزمایش، از نظر یادگیری های سطح بالا در سطح تحلیل، ارزشیابی و خلق معنا از میزان افزایش میانگین نمرات گروه کنترل بیش تر شده و این افزایش، از نظر آماری، معنادار بوده است. پس، می توان نتیجه گرفت که الگوی آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری زایشی بر افزایش بازده های یادگیری سطح بالا تاثیر معناداری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.