مقاله بکارگیری روش QFD در پایانههای مرزی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بکارگیری روش QFD در پایانههای مرزی ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بکارگیری روش QFD در پایانههای مرزی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری روش QFD در پایانههای مرزی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بکارگیری روش QFD در پایانههای مرزی ایران :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
به منظور ارائه محصولات و خدمات بهتر در دنیای رقابتی امروز، ضروری است که نیازها و خواسـته هـای مـشتریان آن سـرویس مـورد ملاحظه قرار گیرند . روش QFD یک رویکرد مشتری محور بویژه در طراحی و ارائـه کالاهـا و خـدمات جدیـد اسـت . ایـن روش مـدیران و طراحان کالاها و خدمات را به سمتی هدایت می کند که محصول خود را مطابق تقاضای بازار و مشخصات فنی مورد نیاز آن ارائه دهنـد . بـا بکارگیری روش QFD نیازها و خواسته های مشتری ان به طور خودکار با ویژگی های محصول یا خدمت ارائه شده مطابقت پیدا می کند که به طور مستمر و با بالا رفتن انتظارات مشتریان، این فرآیند موجب بهبود کیفیت ارائه سرویس می گردد . در صنایع خـدماتی بـه دلیـل همزمـان بودن زمان ارائه سرویس و مصرف آن و همچنین وجود برخوردها و روابط بسیار انسانی، پیاده سازی یک متدولوژی که موجـب بهبـود ارائـه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان آن گردد بسیار پیچیده و حساس اسـت . در ایـن مقالـه بـه بیـان چگـونگی اجـرای روش QFD در پایانه های مرزی ایران که در آن سازمانهای مختلف به مشتریان خود خدمات مختلف ارائه می دهند پرداخته می شود . سرویس دهی مناسب به مشتریان پایانه های مرزی از آن جهت که این پایانه ها، مبادی ورودی و خروجی کشور بوده و تا حدود زیادی بیان کننده فرهنگ و مـدیریت کشور هستند بسیار مهم و تأثیرگذار است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.