مقایسه تجسم فضایی دانش آموزان اول ابتدایی آموزش دیده و آموزش ندیده براساس برنامه ریزی چند بعدی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تجسم فضایی دانش آموزان اول ابتدایی آموزش دیده و آموزش ندیده براساس برنامه ریزی چند بعدی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تجسم فضایی دانش آموزان اول ابتدایی آموزش دیده و آموزش ندیده براساس برنامه ریزی چند بعدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تجسم فضایی دانش آموزان اول ابتدایی آموزش دیده و آموزش ندیده براساس برنامه ریزی چند بعدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تجسم فضایی دانش آموزان اول ابتدایی آموزش دیده و آموزش ندیده براساس برنامه ریزی چند بعدی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین اختلاف معناداری تجسم فضایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی که براساس برنامه ریزی چند بعدی آموزش دیده اند با گروهی که این آموزش را ندیده اند، انجام شد. فرضیه تحقیق عبارت است از تجسم فضایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی که براساس برنامه ریزی چند بعدی آموزش دیده اند بیشتر از گروهی است که این آموزش را ندیده اند. جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه دانش آموزان عادی پایه اول ابتدایی ناحیه ۲ کرج در سال تحصیلی ۹۳- ۹۲ و نمونه پژوهش مشتمل بر ۸۰ نفر دانش آموز دختر و پسر بود که در دو گروه آزمایش ( دانش آموزان آموزش دیده براساس برنامه ریزی چند بعدی) و گواه (دانش آموزان آموزش ندیدهبراساس برنامه ریزی چند بعدی) قرار داشتند؛ که هر گروه ۴۰ نفر دانش آموز دختر و پسر را شامل می شد. برای گروه آزمایش، از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. اما در مورد گروه گواه، دو مدرسه به طور تصادفی انتخاب و در هر مدرسه ۲۰ دانش آموز به صورت تصادفی ساده برگزیده شدند. روش مورد استفاده در این پژوهش علی مقایسه ای و ابزار به کار گرفته شده آزمون مکعب های کهس بود. روایی و پایایی این آزمون تایید شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی ( میانگین و انحراف استاندارد) و آمار استنباطی ( T مستقل) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان دادند که تجسم فضایی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی که براساس برنامه ریزی چند بعدی آموزش دیده اند بیشتر از گروهی است که این آموزش را ندیده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.