بررسی سیستم بازیاب گرما از پیل سوختی پلیمری توسط سیکل دوگانه کربن دی اکسید و گاز طبیعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سیستم بازیاب گرما از پیل سوختی پلیمری توسط سیکل دوگانه کربن دی اکسید و گاز طبیعی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سیستم بازیاب گرما از پیل سوختی پلیمری توسط سیکل دوگانه کربن دی اکسید و گاز طبیعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سیستم بازیاب گرما از پیل سوختی پلیمری توسط سیکل دوگانه کربن دی اکسید و گاز طبیعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سیستم بازیاب گرما از پیل سوختی پلیمری توسط سیکل دوگانه کربن دی اکسید و گاز طبیعی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
در این مطالعه، عملکرد یک سیستم هیبریدی شامل یک سیکل دوگانه کربن دی اکسید و یک سیکل گاز طبیعی برای بازیابی حرارت اتلافی تولیدی در یک پیل سوختی پلیمری پیشنهاد شده و تاثیر پارامترهای مختلف بر روی سیکل بررسی شده است. این سیستم هیبریدی قادر به تبدیل حرارت اتلافی به الکتریسیته، افزایش توان خالص خروجی، تبدیل گاز طبیعی از فاز مایع به گاز و استفاده مناسب از انرژی حرارتی آب مصرفی میباشد. این تغییرات به منظور افزایش بازده انرژی سیستم هیبریدی میباشند. نتایج نشان میدهد که با افزایش توان پیل سوختی در محدوده ۷۹۰ تا ۱۲۰۰ کیلو وات، بازده کلی سیکل قدرت دوگانه افزایش مییابد. همچنین در یک توان ثابت پیل سوختی، هرچه دبی جرمی کربن دی اکسید بیشتر باشد، توان خروجی توربین کربن دی اکسید کاهش مییابد و به تبع آن بازده سیکل قدرت دوگانه نیز کاهش مییابد. افزایش دمای ورودی توربین کربن دی اکسید و کاهش دبی جرمی کربن دی اکسید اثرات مطلوب بر روی بازده حرارتی سیکل قدرت دوگانه کربن دی اکسید دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.