مطالعه تاثیر تصویر ادراک شده بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تاثیر تصویر ادراک شده بر وفاداری مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تاثیر تصویر ادراک شده بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تاثیر تصویر ادراک شده بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تاثیر تصویر ادراک شده بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

درسال های اخیر، بحث وبررسی درخصوص تصویر ادراکی و ذهنی از برند و فروشگاه در جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین حوزه کسب وکار و بازاریابی بوجود امده است. بسیاری از محققان و مدیران مراکز خرید به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی یک شرکت درجهت بهبود فرایند بازاریابی، در کنار توجه به نام تجاری و دانش مدیریت نام تجاری، توجه به برند مورد فروش در فروشگاه و ظواهر فروشگاه و فروشندگان ارایه دهنده خدمات است که در حال نفوذ به زندگی شخصی افراد و ممکنه ارزش ها ، اعتقادات ، سیاست ها و حتی افراد را تحت تاثیر قرار دهند . امروزه موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای سازمان هایی که به دنبال حفظ وتوسعه جایگاه رقابتی خود در بازار هستند، به عنوان یک چالش استراتژیک بوده و سطح بالای وفاداری مشتریان به برند و فروشگاه باعث ایجاد یک سری مزیت های رقابتی برای شرکت ها و تاثیر مثبت بر افزایش درآمد نام تجاری و کاهش هزینه های بازاریابی می گردد. هدف مقاله بررسی تصویر ادراک شده از فروشگاه و رابطه ان با وفاداری مشتریان و جلب توجه مصرف کنندگان می باشد و روش ان توصیفی می باشد. با توجه به تحقیقات گذشته دراین زمینه نتایج حاکی است از وجود رابطه مثبت و تاثیرگذار ویژگی های فروشگاه و افزایش جلب توجه مشتریان با بهبود امکانات فروشگاه ها و افزایش کیفیت محصول و خدمات به مشتریان که به تبع منجر به وفاداری و تمایل به خرید مصرف کنندگان از فروشگاه و برندهای فروشگاهی خواهد شد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.