عوامل موثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند مورداستفاده توسط کاربران مطالعه موردی شهر کرج


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند مورداستفاده توسط کاربران مطالعه موردی شهر کرج دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند مورداستفاده توسط کاربران مطالعه موردی شهر کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند مورداستفاده توسط کاربران مطالعه موردی شهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند مورداستفاده توسط کاربران مطالعه موردی شهر کرج :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

رفتار مصرف کننده و مطالعات آن ازجمله مباحث اساسی در استراتژی بازاریابی است، برند یکی از ابزارهای ارتباطی مهم درمجموعه ارتباط مشتری محسوب میگردد که ایده یا تصویر از یک محصول یا خدمت ویژه است که مصرف کنندگان را به واسطه شناخت نام، لوگو، شعار، یا طرحی از یک شرکت که دارای ایده یا تصویری است، جذب، متصل و حفظ می نماید . هدف از این پژوهش، بررسی عوامل موثر بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند توسط کاربران میباشد، که ۲۸۹ پرسشنامه به صورت تصادفی درتابستان ۱۳۹۵ در تمام مناطق شهر کرج توزیع گردید، که با استفاده از برآورد مدل لاجیت چندگانه موردبررسی قرارگرفته شده است. نتایج حاکی از آن است که ۱۲ متغیر از ۱۷ متغیر انتخابشده در سطح ۵ درصد و ۱۰ درصد معنیدار و بر تصمیم افراد بر ترجیح برند تلفن همراه هوشمند تاثیرگذار است، که این ۱۲ عامل عبارت است از: قیمت، وفاداری، مارک، متمایز از دیگران، گارانتی، چشم هم چشمی، کشور سازنده، سابقه مصرف، درآمد، خدمات پس از فروش، نوآوری و تبلیغات میباشد. بیشترین برند مورداستفاده در ایران، برند سامسونگ میباشد. با توجه به چرخه عمر محصول در پرسشنامه حاضر، افراد بیشتر تلفن همراه خود را در زمان بلوغ محصول خریداری کردند. پیشنهاد میشود به کاربران در انتخاب برند مناسب خود دست به یک انتخاب آگاهانه بزنند و تمامی جوانب مانند: قیمت، ویژگیهای فیزیکی و ظاهری و سایر عوامل را در نظر بگیرند و برندها را باهم مقایسه کرده وآنگاه انتخاب نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.