تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

برای بقا در بازار الکترونیکی علاوه بر جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان کنونی و وفادار کردن آن ها حایز اهمیت فراوا ن است عوامل متعددی بر وفاداری مصرف کنندگان موثر هستند ما در این پژوهش تاثیر ابعاد فرهنگتی هافستد بر وفاداری مشتریان د ر خریدهای اینترنتی را بررسی کردیم چرا که وفاداری به عنوان نوعی رفتار تحت تاثیر عوامل مختلف فرهنگی قرار دارد این تحقیق با روش پیمایشی تحلیلی در میان دانشجویان مشغول به تحصیل در سال تحصیلی ۶ – ۱۳۹۵ دانشگاه خوارزمی تهران با حجم نمونه ۱۴۸ نفری انجام شد همچنین برای گردآوری اطلاعات میدانی از پرسشنامه استفاده شد برای تحلیل آماری داده ها از نرم افزار Spss و روش T-Test استفاده گردید نتایج حاصل از آزمون تی نشان می دهد همه ابعاد فرهنگی هافستد بر وفاداری مشتریان در خریدهای اینترنتی موثر هستند و سطح وفاداری مردگراها بیشتر از سطح وفاداری زن گراهاست همچنین سطح وفاداری جمع گراها بیشتر از سطح وفاداری فردگراهاست؛ همچنین برای دو بعد ابهام گریزی و فاصله قدرت اختلاف معناداری میان سطوح بالا و پایین وجود نداشته و میزان وفاداری یکسانی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.