بررسی تاثیر اعتماد و تجربه برند بر وفاداری مشتریان در شعب بانکهای مسکن استان کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتماد و تجربه برند بر وفاداری مشتریان در شعب بانکهای مسکن استان کرمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد و تجربه برند بر وفاداری مشتریان در شعب بانکهای مسکن استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد و تجربه برند بر وفاداری مشتریان در شعب بانکهای مسکن استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد و تجربه برند بر وفاداری مشتریان در شعب بانکهای مسکن استان کرمان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگر اعتماد به برند طرحریزی گردیده است. براساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن دادههای مورد نیاز از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی می باشد جامعه آماری در این پژوهش کارکنان شعب بانکهای مسکن استان کرمان میباشد که برابر با ۲۳۰ نفر میباشند.اندازه حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۰ نفر می باشد که تحقیق از لحاظ گردآوری دادهها میدانی بوده و ابزار گردآوری دادهها نیز پرسشنامه میباشد.. در این تحقیق متغیر تجربه برند نقش متغیر مستقل را دارد که از طریق پرسشنامه استاندارد زارانتونلو و اشمیت) ۲۰۱۰ ( سنجیده خواهد شد، برای سنجش متغیر اعتماد به برند از پرسشنامه اعتماد به برند بالستر) ۲۰۰۴ (و برای سنجش وفاداری مشتریان از پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان استفاده میشود، برای تجزیه وتحلیل دادهها از آمار توصیفی و استنباطی از نرم افزارspss استفاده شده است، یافتههای پژوهش نشان میدهد که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفته است و رابطه مثبت و معناداری بین متغیرها برقرار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.