بررسی نقش تجارت اجتماعی بر رفتار و تصمیمگیری خرید مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تجارت اجتماعی بر رفتار و تصمیمگیری خرید مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تجارت اجتماعی بر رفتار و تصمیمگیری خرید مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تجارت اجتماعی بر رفتار و تصمیمگیری خرید مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تجارت اجتماعی بر رفتار و تصمیمگیری خرید مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تجارت اجتماعی به عنوان یکی از انواع جدید تجارت الکترونیکی، نوعی بازاریابی نوظهور است که در آن، کسب و کار از طریق سکوهای شبکه سازی اجتماعی انجام می شود. این روش نقشی بسزا، فزاینده و تاثیرگذاری بر قصد خرید مصرف کنندگان دارد.تجارت الکترونیک از زمان ظهور تاکنون پیوسته با پیشرفت فناوری های نوین سخت افزاری و نرم افزاری دچار تحولات بسیاری شده است و نسخههای جدیدی از آن مانند:تجارت همراه، تجارت شبکهای بوجود آمدهاند. مهم ترین اتفاقی که بعد از توسعه شبکههای اجتماعی در جهان بوجود آمده است موضوعی تحت عنوان تجارت در شبکه های اجتماعی است که به اختصار تجارتاجتماعی گفته میشود تجارت اجتماعی هم از دید کسب و کار و هم از دیدمشتریان مزایای بسیاری دارد. تجارت اجتماعی دارای ساختاری بر اساس شبکه های اجتماعی است که هر مرکز کسب و کار و یا هر مشتری یک گره از شبکه است . خصیصه هایساختاری و رابطه ای شبکه بر تعاملات ما بین مشتریان تأثیر میگذارد. سطح مشارکت را افزایش میدهد و در نهایت منجربهتقویت علاقهی مصرف کالا میشود.] ۳[ مطالعه رفتار خرید مصرفکننده در شناخت عوامل مؤثر در تصمیمگیری خرید کمک میکند. همچنین کسب و کار را قادر به درک واکنش مشتریان در خصوص استراتژی های بازاریابی شان می سازد. درک اینکهچرا، کجا و چگونه خرید مشتریان رقابتهای بازاریابی آنان را بهبود بخشیده موجب پیش بینی بهتری از پاسخ مشتریان به راهبردهای بازاریابی آنان میگردد. در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی نمونه ای متشکل از ۰۲۱ نفر از مشتریان بانک ملت مورد بررسی قرار گرفته و با استفاده از روش های آمار توصیفی و استنباطی به بررسی عوامل مؤثر بر رفتارو تصمیمگیری خرید مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی پرداخته شده است . در این تحقیق تاثیر متغیر خارجی، خود اثربخشی استفاده از کامپیوتر بر ادراکات فرد، در مورد سهولت استفاده و مفید بودن این خدمات مورد بررسی قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.