استراتژی نوآوری و مدیریت سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استراتژی نوآوری و مدیریت سود دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استراتژی نوآوری و مدیریت سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی نوآوری و مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استراتژی نوآوری و مدیریت سود :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف اصلی این تحقیق، بررسی و شناخت میزان تمرکز استراتژیها بر روی نوآوری در حوزه مدیریت سود است. مدیریت سود، شامل دستکاری سود یا درآمد برای برآوردن هدف خاص یا آستانه سود معین است. سود را میتوان با استفاده از اقلام تعهدی حسابداری و یا با فعالیتهای حقیقی دستکاری کرد. پژوهش حاضر، به بررسی ارتباط بین استراتژی نوآوری شرکت و محتوای اطلاعاتی سود پرداخته میشود. محتوای اطلاعاتی مدیریت سود، به صورت سودمندی سود در انجام قضاوت در مورد آینده یک شرکت تعریف میشود. نتایج نشان داد که شرکتهای نوآور بیشتر سود را مدیریت میکنند تا انتظارات بازار را برآورده ساخته و از واکنشهای شدید قیمتی جلوگیری کنند. همچنین سود در شرکتی که دارای استراتژی نوآوری است، محتوای اطلاعاتی کمتری نسبت به سایر شرکت ها دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.