مدل سازی دینامیکی نصف خودرو آمبولانس و طراحی سیستم تعلیق فعال با استفاده از کنترل کننده MPC


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی دینامیکی نصف خودرو آمبولانس و طراحی سیستم تعلیق فعال با استفاده از کنترل کننده MPC دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی دینامیکی نصف خودرو آمبولانس و طراحی سیستم تعلیق فعال با استفاده از کنترل کننده MPC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی دینامیکی نصف خودرو آمبولانس و طراحی سیستم تعلیق فعال با استفاده از کنترل کننده MPC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی دینامیکی نصف خودرو آمبولانس و طراحی سیستم تعلیق فعال با استفاده از کنترل کننده MPC :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

حرکت خودرو بر روی اغتشاش های جاده ایی موجب ارتعاش خودرو و عدم راحتی سرنشین می شود. کاهش این ارتعاشات در خودروهای آمبولانس اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سایر خودروها دارد چراکه موجب صدمه دیدن بیمار می شود. بنابراین در این پژوهش مدل سازی ½ سیستم تعلیق خودرو آمبولانس و سیستم تعلیق تخت بیمار انجام شده سپس یک سیستم تعلیق فعال برای تخت بیمار جهت کاهش ارتعاشات پیشنهاد شده است. در این سیستم از کنترل کننده پیش بین به دلیل سهولت لحاظ کردن قید در طراحی استفاده شده است. از آنجایی که عملگرها ایده ال نیستند و دینامیک های غیرخطی در آن ها وجود دارد لذا برای جلوگیری از اشباع عملگر قیدهای آن در طراحی کنترل کننده لحاظ شده است. علاوه بر قیدهای عملگر، قیدهای فیزیکی سیستم نیز در نظر گرفته شده است. در نهایت کنترل کننده طراحی شده بر روی مدل ½ خودرو آمبولانس شبیه سازی شده و نتایج بسیار بهتری نسبت به سیستم تعلیق غیرفعال و سیستم تعلیق فعال با کنترل کننده PID بدست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.