تاثیر بازارگرایی و برند گرایی بر توسعه عملکرد برند در شرکت حمل و نقل بین المللی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازارگرایی و برند گرایی بر توسعه عملکرد برند در شرکت حمل و نقل بین المللی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازارگرایی و برند گرایی بر توسعه عملکرد برند در شرکت حمل و نقل بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی و برند گرایی بر توسعه عملکرد برند در شرکت حمل و نقل بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازارگرایی و برند گرایی بر توسعه عملکرد برند در شرکت حمل و نقل بین المللی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه، سرمایه ی اصلی بسیاری از کسب و کارها، برند آن هاست. برای دهه ها، ارزش یک شرکت بر حسباملاک، سپس دارایی های ملموس، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال، اخیرا به ایننتیجه رسیده اند که ارزش یک شرکت، جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد. هدفاین پژوهش بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد برند با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی برندگرایی است.این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نوع روش تحقیق توصیفی می باشد. جامعه آماری این پژوهشمدیران و کارکنان شرکت …… می باشد و حجم نمونه آماری ۱۷۵ نفر محاسبه شده است. جهت آزمونفرضیات از روش آزمون تی و تحلیل عاملی استفاده شده است. نتایج تحلیل داده ها حاکی از تاثیر بازارگراییبر عملکرد برند از طریق نتغیر برند گرایی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.