معرفی مهمترین عامل بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان با استفاده از روش سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معرفی مهمترین عامل بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان با استفاده از روش سلسله مراتبی AHP دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معرفی مهمترین عامل بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان با استفاده از روش سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معرفی مهمترین عامل بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان با استفاده از روش سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معرفی مهمترین عامل بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان با استفاده از روش سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تصویر ذهنی مناسب بهترین و مهمترین عامل در حفظ سهم بازار می باشد. در همین راستا هدف پژوهشحاضر اولویت بندی عوامل موثر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشترکین شرکت گاز شهر یاسوج با استفاده ازروش سلسله مراتبی AHP بود. جهت تهیه دادهها از پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری پژوهش،کارشناسان اقتصادی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. نمونه آماری بصورت شمارشیهدفمند انتخاب شد که تعداد آنها ۳۰ کارشناس بود. جهت نمونه گیری از روش تصادفی ساده استفاده شد.جهت تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزار SPSS22 و PLS استفاده گردید. برای تحلیل داده ها در بخشتوصیفی از میانگین، انحراف معیار، فراوانی و درصد فراوانی استفاده شد. جهت اولویت بندی عوامل موثر، ازتحلیل سلسله مراتبی AHP برای آزمون فرضیه ها استفاده گردید. نتایج تحلیل نشان داد، عوامل به دودسته درونی و بیرونی تقسم بندی می شود. از بین عوامل نگرش مشتریان، اعتماد مشتریان و سودمندی درکشده مشتریان، عامل اعتماد مشتری با وزن نسبی ۰/۵۵۸ بیشترین وزن و اهمیت شد. از بین عوامل کیفیت ارتباطات و خدمات، نحوه ارایه خدمات، شهرت و اعتبار، حقوق مشتریان، اثر اجتماعی و تسهیلات سازمان، عامل کیفیت ارتباطات و خدمات با وزن نسبی ۰/۲۲۷بیشترین وزن و عامل حقوق مشتریان نیز با وزن نسبی ۰/۲۰۸ در اهمیت بعدی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.