تاثیر یادگیری کوانتومی بر توسعه و بهسازی منابع انسانی در منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر یادگیری کوانتومی بر توسعه و بهسازی منابع انسانی در منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر یادگیری کوانتومی بر توسعه و بهسازی منابع انسانی در منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر یادگیری کوانتومی بر توسعه و بهسازی منابع انسانی در منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر یادگیری کوانتومی بر توسعه و بهسازی منابع انسانی در منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر یادگیری کوانتومی بر توسعه و بهسازی منابع انسانی درمنطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره) می باشد.روش: این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است که به روش میدانی اجراء گردید. جامعه آماری پژوهش، کارکنان ستادی منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره) بوده که به روش تصادفی ساده و با کمکفرمول کوان تعداد ۱۹۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه های ۱-یادگیر کوانتم جانزن و همکاران (۲۰۱۲)، ۲- توسعه منابع انسانی نیرای می باشد. برای مطالعه پایایی پژوهش از روش آلفای کرونباخ و برای روایی نیز از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آماری توصیفی، تکنیک تحلیل عاملی و معادلات ساختاری استفاده گردید.یافته: یافته ها نشان میدهد که میزان ضریب مسیر بین یادگیری کوانتمی و توسعه منابع انسانی برابر با۰/۵۸، میزان ضریب مسیر بین یادگیری کوانتمی بر توسعه فردی با برابر با ۰/۴۱، میزان ضریب مسیر بینیادگیری کوانتمی بر توسعه سازمانی برابر با ۰/۴۲، میزان ضریب مسیر بین یادگیری کوانتمی بر توسعهآموزشی برابر با ۰/۳۹، میزان ضریب مسیر بین یادگیری کوانتمی بر توسعه حرفه ای برابر با ۰/۴۰، میزانضریب مسیر بین یادگیری کوانتمی بر توسعه فرهنگی اجتماعی برابر با ۰/۴۴ می باشد که نشان از تاثیر بالای متغیر تاثیرگذار بر متغیرهای وابسته مربوطه می باشد.نتیجه گیری: سازمان مورد مطالعه برای تحقق توسعه و بهسازی منابع انسانی در بین کارکنان، بایدیادگیری کوانتمی را در حوزه های درون سازمانی و تعاملات بیرونی نهادینه نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.