تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش سامسونگ در استان مازندران)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش سامسونگ در استان مازندران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش سامسونگ در استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش سامسونگ در استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش سامسونگ در استان مازندران) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، مشتریان محور اصلی هر کسب و کاری بوده و وفاداری آنان به برند عامل اصلی درکسب مزیت رقابتی سازمان ها محسوب می شود. از این رو، در قلب راهبردهای موفقیت آمیز ارتباطاتبازاریابی، موضع یابی برند سازمان در ذهن مشتریان به گونه ای صورت می گیرد که جزء کلیدی راهبردتجاری شوند. از طرفی علاوه بر ارتباطات برند یکی از راهبردهای اصلی سازمان برای ایجاد وفاداری بهبرند و کسب مزیت رقابتی، بهبود کیفیت خدمات است و امروز ه کیفیت خدمات به یک عامل متمایز کننده ودر واقع به رقابتی ترین سلاح سازمان های پیشرو تبدیل شده است، لذا ارتباطات برند و کیفیت خدمات،پارادایمی بسیار قدرتمند می باشند که از طریق آن ها، برند به عنوان مکانیزمی جهت درگیر نمودن خریدار وفروشنده در یک رابطه صادقانه طولانی مدت عمل می کند. بنابراین هدف از انجام این تحقیق، بررسی تاثیرارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری به برند به واسطه ی رضایت مشتری می باشد. تحقیقحاضر از نظر هدف، کاربردی بوده و بر اساس روش گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی -تحلیلی است داده های مورد نظر از مشتریان نمایندگی های فروش سامسونگ در استان مازندران با استفادهاز روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای دو مرحله ای و ابزار پرسشنامه که بر گرفته از مطالعه زهیر و دیگران(۲۰۱۱) و ساهین و دیگران (۲۰۱۱) می باشد و روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته، جمع آوریشده است و در نهایت داده های ۲۱۷ پرسشنامه با استفاده از نرم افزار لیزرل که از نوع معادلات ساختاریمحسوب می گردد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته های حاصل از این تحقیق تایید کننده تمامیفرضیه ها بود و بیانگر تاثیر مستقیم متغیرهای ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری به برند و همچنین تاثیر مستقیم متغیرهای ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجا د رضایت مشتری می باشد، علاوه بر آن یافته های این تحقیق نشان می دهد که متغیر رضایت مشتری نقش واسط را در رابطه ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری به برند ایفا می کند و خود نیز تاثیر مستقیم در ایجاد وفاداری به برند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.