مقاله طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای کاهش صدمات ناشی از زلزله بر شبکه حمل و نقل شهری به کمک بهینه سازی شبیه سازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای کاهش صدمات ناشی از زلزله بر شبکه حمل و نقل شهری به کمک بهینه سازی شبیه سازی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای کاهش صدمات ناشی از زلزله بر شبکه حمل و نقل شهری به کمک بهینه سازی شبیه سازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای کاهش صدمات ناشی از زلزله بر شبکه حمل و نقل شهری به کمک بهینه سازی شبیه سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای کاهش صدمات ناشی از زلزله بر شبکه حمل و نقل شهری به کمک بهینه سازی شبیه سازی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تحلیل اثرات زلزله بر رو ی شبکه حمل و نقل شهر ی، به ع نوان مهمتر ین شبکه ز یر ساخت ی، یکی از موضوعات اساسی در مدیریت بحـران به حساب می آید . بدین منظور در این مقاله یک مدل ر یاضی، با استفاده از مفاهیم تئوری شبکه طراحی و از آن در شبیه سازی کـامپ یوتری شـبکه حمل و نقل شهر ی در حالت عاد ی و زلزله، استفاده شده است . پارامترهای شبکه شهری نظیر ارتباطـات کاربریهـا بـا روشـها ی آمـار ی محاسـبه گردیده است . از اطلاعات بدست آمده که مبتن ی بر اهم یت خ یابانها در دو وضع یت عاد ی و بحران می باشـد ، در چـار چـوب او لیـهـصمیم گیـری استفاده گردید . سپس از الگور یتم SA با توجه به کارایی آن در مسائل مشابه، برای بهینه سازی شبکه در حالت عادی و بحران استفاده گردید، که این امر به بهبود چ ارچوب تصمیم گیری منته ی ش د . قابلیت استفاده از نتا یج این بررسی، در اصلاح شبکه حمل و نقل شهری د ر مقاله مورد بحـث قرار گرفته است . در نها یت یک س یستم پشت یبان تصمیم طراح ی گردید که از آن می توان به مد یران و متخصصان در تصمیم گیریهای مربـوط بـه مدیریت بحران شهری ، در فازها ی مختلف یاری نمود . این س یستم به صورت یک س یستم خبره طراح ی شده است، تا با دریافت داده هـا ی و اقعـی تصمیمات دق یق تر ی را به صورت د ینامیک، اتخاذ نما ید . تمامی مراحل ذکر شده به صورت یک متدولوژ ی یکپارچه، بر رو ی داده ها ی مربوط بـه یک شهر به طور آزمایش پیاده سازی شده که بخشی از نتایج آن، در قالب نمودارهایی ارائه گردیده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.