ایفای مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و ارزشآفرینی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایفای مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و ارزشآفرینی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایفای مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و ارزشآفرینی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایفای مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و ارزشآفرینی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایفای مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و ارزشآفرینی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با پیشرفت جوامع و توجه به حقوق بشر، افزون بر مسیولیت متداول شرکت ها یعنی سوددهی، مسیولیت شرکت ها در قبال جامعه و محیط نیز مورد توجه قرار گرفته است . سهامداران تنها ذینفعان شرکت نیستند بلکه شهروندان، مشتریان، کارکنان و دولت و حتی نسل های آینده نیز ذینفعان شرکت محسوب می شوند. هم اکنون شرکت های زیادی در سراسر جهان ، به اینمسیولیت خود واقف بوده و در جهت ایفای آن تلاش می کنند . گزارشگری مسیولیت های اجتماعی، ابزاری برای ارزیابی مسیولیت- اجتماعی شرکت ها است و با استفاده از آن شرکت ها می توانند اقدامات خود را در جهت ارتقای کیفیت زندگی آحاد جامعه به اطلاع کلیه افراد جامعه و نهادهای ذی نفع برسانند . در این پژوهش تاثیرمسیولیت اجتماعی بر ارزش آفرینی با انتخاب نمونه ای شامل ۸۷ شرکت از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره زمانی ۱۰ ساله ۱۳۹۴ – ۱۳۸۵ مورد بررسی قرار گرفت. مسیولیت اجتماعی شرکت که در برگیرنده ابعاد اقتصادی، قانونی،اخلاقی،اجتماعی و محیطی به عنوان متغیر مستقل و ارزش- آفرینی شامل معیارهایی همچون سرمایه فکری، انعطاف پذیری مالی و برند تجاری به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شد.یافته های پژوهش نشان داد که که بین مسیولیت اجتماعی شرکت با سرمایه فکری و بین مسیولیت اجتماعی شرکت با برندتجاری رابطهمثبت و معناداری وجود دارد وهم چنین نتایج نشان داد که بین مسیولیت اجتماعی شرکت و انعطاف پذیری مالی رابطه معناداری یافت نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.