سنجش کیفیت خدمات ارایه شده بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش کیفیت خدمات ارایه شده بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش کیفیت خدمات ارایه شده بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت خدمات ارایه شده بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش کیفیت خدمات ارایه شده بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

کیفیت در سازمان های خدماتی در طی فرایند ارایه خدمت و در تقابل بین مشتری و ارایه دهنده خدمت رخ می دهد. برای سنجش کیفیت خدمات، باید تفاوت بین آنچه که مشتریان احساس می-کنند که باید دریافت کنند و آنچه که به طور واقعی ارایه می شود، مورد سنجش قرار گیرد. هدف از پژوهش حاضر، ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده بر اساس مدل سروکوال است. این تحقیق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز انجام شده و با استفاده از مدل سروکوال به تعیین شکاف میان انتظارات و ادراکات دانشجویان از کیفیت خدمات پرداخته است. این مدل دارای پنج بعد ظواهر فیزیکی، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، تضمین و همدلی است. نتایج نشان داد که در این پنج بعد، به خصوص بعد قابلیت اطمینان شکاف بالایی وجود دارد و دانشگاه نتوانسته است در این بعد به خوبی ظاهر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.