تحلیل عددی عملکرد ناحیه انتقال بین روسازی بتنی ساده درزدار وروسازی آسفالتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عددی عملکرد ناحیه انتقال بین روسازی بتنی ساده درزدار وروسازی آسفالتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عددی عملکرد ناحیه انتقال بین روسازی بتنی ساده درزدار وروسازی آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عددی عملکرد ناحیه انتقال بین روسازی بتنی ساده درزدار وروسازی آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عددی عملکرد ناحیه انتقال بین روسازی بتنی ساده درزدار وروسازی آسفالتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از اجرای ناحیه انتقال، اطمینان از حرکت هموار بین دو نوع روسازی و کاهش مشکلات مربوط به عملکرد روسازی در سالهای پس از ساخت است . عدم اجرا یا اجرای نامناسب ناحیه انتقال، منجر به عملکرد ضعیف روسازی و نیاز فراوان به عملیات تعمیر و نگهداری روسازی میشود. از طرفی مدلهای مختلفی برای طراحی ناحیه انتقال بین روسازی بتنی ساده درزدار و روسازی آسفالتی پیشنهاد شده است، که نبود معیار عملکردی مشخص برای انتخاب یکی از این مدلها، میتواند دستاندرکارن حوزه اجرا را با ابهام روبرو کند. به همین دلیل موضوع اصلی تحقیق حاضر به این امر اختصاص داده شده است. لذا در این تحقیق مدلهای پیشنهادی در نرم افزار المان محدود مدلسازی و مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان دهنده ی این است که تغییر در نوع ناحیه انتقال باعث تغییر درعملکرد روسازی شده و مقدار نشست روسازی و تنش وارد بر روسازی نیز بر اساس جزییات ناحیه انتقال تفاوت میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.