مقایسه ی چندرسانه ایها با تک رسانه ایها و تاثیر آنها در جلب توجه و افزایش یادگیری فراگیران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی چندرسانه ایها با تک رسانه ایها و تاثیر آنها در جلب توجه و افزایش یادگیری فراگیران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی چندرسانه ایها با تک رسانه ایها و تاثیر آنها در جلب توجه و افزایش یادگیری فراگیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی چندرسانه ایها با تک رسانه ایها و تاثیر آنها در جلب توجه و افزایش یادگیری فراگیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی چندرسانه ایها با تک رسانه ایها و تاثیر آنها در جلب توجه و افزایش یادگیری فراگیران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با عنوان مقایسه ی چندرسانه ای ها با تک رسانه ای ها و تاثیر آنها در جلب توجه و افزایش یادگیری فراگیران صورت گرفته است. هدف این پژوهش نشان دادن تاثیر بطور کلی رسانه ها در امر آموزش به عنوان تسهیل کننده و ابزاری مناسب برای درگیر کردن دانش آموزان در امر یادگیری می باشد، پیشینه استفاده از چندرسانه ای ها در آموزش و پرورش ایران به بیش از یک دهه می رسد. روش انجام این پژوهش نیمه آزمایشی، پس آزمون با گروه آزمایش بوده است. که یک کلاس از دانش آموزان یکی از مدارس متوسط انتخاب گردید و سپس چند پاورپوینت در دو سری تک رسانه ای )فقط تصویر( و چندرسانه ای )تصویر همراه با صوت و پویا نمایی( برای دانش آموزان نمایش داده شد و میزان تاثیر آنها در جلب توجه و یادگیری دانش آموزان پس از پرسش از دانش آموزان و بررسی میزان پاسخ های صحیح و همچنین نظرخواهی از دانش آموزان در مورد علت توجه یا عدم توجه به مطالب ارایه شده با هم مقایسه گردید. که در ادامه بطور مفصل به آن پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.