شناسایی و تبیین رابطه جمع آوری دانش با قابلیت نوآوری سازمانی مورد مطالعه: مدیران ودبیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرستان نور


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و تبیین رابطه جمع آوری دانش با قابلیت نوآوری سازمانی مورد مطالعه: مدیران ودبیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرستان نور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و تبیین رابطه جمع آوری دانش با قابلیت نوآوری سازمانی مورد مطالعه: مدیران ودبیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرستان نور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و تبیین رابطه جمع آوری دانش با قابلیت نوآوری سازمانی مورد مطالعه: مدیران ودبیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرستان نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و تبیین رابطه جمع آوری دانش با قابلیت نوآوری سازمانی مورد مطالعه: مدیران ودبیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرستان نور :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی نقش ورابطه جمع آوری دانش و قابلیت نوآوری سازمانی در میان مدیران ودبیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرستان نوراست. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی ودرحیطه تحقیقات کاربردی میباشد.بدین منظورجهت جمع آوری داده ها، از پرسش نامه های استانداردجمع آوری دانش هاف و ونین ) ۲۰۰۴ ( و نوآوری سازمانی ساعتچی ودیگران) ۱۳۹۱ ( استفاده شد.جامعه آماری این تحقیق، مدیران ودبیران مقطع متوسطه برابر با ۱۵۰ نفر می باشدو تعداد نمونه آماری طبق جدول مورگان برابر با ۱۰۸ نفر میباشند. در راستای اهداف پژوهش، آمارتوصیفی و آمار استنباطی جهت تجزیه وتحلیل داده ها به کارگرفته شد. نتایج حاصل ازبه کارگیری آزمونهای آماری نشان دهنده رابطه مثبت ومعنی داربین جمع آوری دانش ونوآوری سازمانی است. همچنین یافته های به دست آمده ازروش رگرسیون، حاکی از آن است که مولفه های نوآوری ساختاری ونوآوری منابع انسانی رابطه مثبت ومعنی داری با جمع آوری دانش داردومولفه نوآوری فرهنگی رابطهمعنی داری با جمع آوری دانش ندارد. به عبارتی،با بهبود مولفه جمع آوری دانش میتوان شاهد توسعه ابعاد نوآوری سازمانی درمیان مدیران ودبیران مقطع متوسطه بود. درپایان پژوهش پیشنهادهایی جهت بهبود جمع آوری دانش ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.