رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اهمالکاری تحصیلی در میان دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان شهرستان محموداباد بود. است . این پژوهش با توجه به ماهیت موضوع، از نوع مطالعات توصیفی گذشته نگر با طرح همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان دختر شهری متوسطه اول شهرستان محمودآباد بود که از این میان ۱۶۸ نفر با روش نمونه گیری تصادفی خوشهای به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. داده های پژوهش به وسیله پرسش نامه اهمال کاری تحصیلی سولومون و بلوم۱ و پرسش نامه خود تنظیمی بوفارد و همکاران. جمع آوری شده و با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه با روش گام به گام تحلیل شدند. نتایج نشان داد که بین خودتنظیمی r=-0/311)؛ (P> 0/01 و مولفههای راهبرد شناختی r=-0/223)؛ (P> 0/05 و راهبرد فراشناختی r=-0/290)؛ (P> 0/01 با اهمالکاری رابطه منفی و معناداری دارد. نتایج تحلیل رگرسیون بیانگر رابطه منفی و معنادارمیان یادگیری خودتنظیمی و مولفه های ان با اهمالکاری تحصیلی وجوددارد. بدین ترتیب می توان عنوان داشت خودتنظیمی در اهمالکاری دانش آموزان نقش دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.