ارایه چارچوب استراتژیک عوامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه چارچوب استراتژیک عوامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه چارچوب استراتژیک عوامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه چارچوب استراتژیک عوامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه چارچوب استراتژیک عوامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بسیاری از شرکتها با استفاده از تجارت الکترونیک به دنبال ارتقاء قابلیتهای رقابتی مهم خود هستند. اختلاف عملکرد شرکتها موجب طرح این سوال میشود که چگونه می توان اختلاف پذیرش تجارت الکترونیک ازسوی شرکتها را تبیین کرد . تاکنون پاسخ جامعی برای این پرسش ارایه نشده و هدف مقاله حاضر کمک به رفع شکاف ادبیات نظری از طریق طراحی چارچوبی است که حاصل تلفیق عوامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک از سوی شرکتها است.در نتیجه مرور ادبیات نظری به ده عامل تعیین کننده پذیرش تجارت الکترونیک از سوی شرکتها و چهار عامل مهم و برجسته شامل نگرشهای مدیریتی، استراتژیهای شرکت، فشارهای بیرونی و برتری تکنولوژی شرکت دست یافتیم. چارچوب طراحی شده یک مبنای مفهومی برای تجزیه و تحلیل تحقیقات کمی آتی فراهم می سازد و راهنمایی است برای مدیران جهت پیاده سازی استراتژی تجارت الکترونیک شرکتها. علاوه بر این مقاله حاضر واجد ارزش بسیار برای خط مشی گذارانی است که شرکتها را تشویق به افزایش میزان رقابت پذیری از طریق پذیرش تجارت الکترونیک مینمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.